Σχετικά με εμάς

 Επικοινωνήστε μαζί μας.

Συνάδελφοι
Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο συνδυασμό γιατί τα πράγματα έχουν φτάσει στο απροχώρητο.

1ο  Πως μπορούμε να δεχτούμε το λιμάνι με τους δύο βαρύτερους τομείς το ΣΕΜΠΟ και το CAR TERMINAL να υπολειτουργούν κάνοντας στο ΣΕΜΠΟ 4 μεροκάματα το μήνα και στο car terminal το πολύ δέκα.Είναι επιτυχία αυτό όταν δαπανήθηκαν κάτι περισσότερο από 180.000.000 για τη δημιουργία του.

2ο  Όταν οι συνδικαλιστές έχουν σαν κεντρικό στόχο την ανάπτυξη του βιοτικού επιπέδου των συναδέλφων τους, είναι επιτυχία που χάθηκε πάνω από το μισό εισόδημα μας;
Κανείς από τις κυβερνητικές πολιτικές δεν έχει ευθύνη;
Γιατί το προεδρείο μας, σχεδόν συμφωνούσε με την στάση του στην εφαρμογή των νόμων (3833, 3986, 4024, 4093) που κατακρεουργούν το μεροκάματο των συναδέλφων; Γιατί τόσα ψέματα από το προεδρείο λέγοντας μας ότι διεκδικεί κάποια χρήματα από εργασίες που κάνουν οι συνάδελφοι όπως καβοδεσία, τροφοεφόδια, ακόμα και το επίδομα λάσινκ τάζανε σε κάποιες άλλες εποχές (εποχή Νουχουτίδη)

3ο  Η μεγάλη δε κοροϊδία τους ήταν όταν είχανε υπογράψει τα 8.000 ευρώ για τους συναδέλφους μας ενώ ξέρανε ότι δε θα δοθούν ποτέ. Πρακτικό κοροϊδίας είχαν υπογράψει και όχι συμφωνίας.

4ο  Καπηλεύονται συνάδελφοι αγώνες και στόχους που έχουν επιτευχθεί από αλλους συνδικαλιστές σε παλαιότερους χρόνους. Το ασφαλιστικό μας ημερομίσθιο, που εν πάση περιπτώσει είναι ακόμα υψηλό και μας εξασφαλίζει λίγη άνεση, το διεκδικήσαμε συνάδελφοι το 1999 με το νόμο του κράτους 2688. Πάνω εκεί στηρίχθηκε η απόφαση του ΟΜΕΔ και η σύμβαση των νέων συναδέλφων μας. Το προεδρείο λοιπόν αντί να μας κάνει ευχέλαιο, μας κατηγορούν και από πάνω ότι ήμασταν αντίθετοι στην εξομοίωση νέων και παλιών συναδέλφων σε ένα νόμο που ήταν δημιούργημα μας στην ουσία.

5ο  Τι να πρωτοθυμηθούμε; Την ΣΣΕ που είχαμε συντάξει το 2004 κατοχυρώνοντας επιδοματικά το λάσινκ, την πληρωμή της άδειας μας με τις αποδοχές και τόσα άλλα. Την πολέμησαν συνάδελφοι λυσσαλέα οι σημερινοί του προεδρείου με τον απερχόμενο κύριο Νουχουτίδη για καθαρά μικροσυνδικαλιστικούς λόγους. Τι μας έλεγαν θυμάστε; Χάνουμε δύο άτομα από την πόστα ( από 9 άτομα γινόμασταν 7 ) Όταν γίναμε 6 και με το λάσινκ ήταν μεγάλη τους επιτυχία. ΒΕΒΑΙΑ οι άλλοι συνάδελφοι μας πληρώνονται αποδοτικά την άδεια τους(αρχιεργάτες) παίρνοντας ένα σεβαστό ποσό αναδρομικά και μπράβο τους. Ενώ εμείς με τα παιδαριώδη λάθη του προεδρείου μας χάσαμε και αυτό το δικαίωμα.

6ο   Ας δούμε τώρα συνάδελφοι το μεγαλύτερο πρόβλημα μας την ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΠ.
Σήμερα μέλη του προεδρείου μας με συγκεκριμένες πολιτικές επιρροές από τον ΣΥΡΙΖΑ δε θα τους ακούσετε ποτέ να μιλούν εναντίον του και ειδικά εναντίον αυτού που είναι σήμερα υπουργός ναυτιλίας. Ναι ήταν ανάλγητος ο Κεφαλογιάννης  ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΤΟΝ 2ο ΠΡΟΒΛΗΤΑ, ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ; 

     ΣYΡIZA  Über Alles !!!

Εμείς πλέον δε φοβόμαστε να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, γιατί κανείς δε μας έχει κόψει πολιτικές επιταγές. Το 1999 μετοχοποιήθηκε και όχι ιδιωτικοποιήθηκε ο ΟΛΠ ένα μικρό του κομμάτι 24,5%. Για να βρεθούν περίπου 300.000.000 ευρώ είναι τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την τελειοποίηση της 2 προβλήτας (για την προέκταση, αγορά γερανογεφυρών, μπελότι, μεγάλων κλαρκ και κτηριακή υποδομή). Μας κατηγόρησαν εκείνη την εποχή ότι δήθεν δεν αντιδράσαμε στην μετοχοποίηση, αλλά επί των ημερών τους δεν έγινε η παραχώρηση της 2ου και 3ου προβλήτα;
Επί των ημερών τους δεν συζητείται η πλήρης πώληση του ΟΛΠ; (με το σημερινό προεδρείο) Έχει αποδειχτεί λοιπόν όταν σε έχουν δεδομένο χωρίς να διεκδικείς, κατι έστω το ελάχιστο για τον κλάδο σου πάντα θα χάνεις. Οι συνάδελφοι λοιπόν που ηγούνται του σωματείου μας τα τελευταία 12 χρόνια ήταν πάντα δεδομένοι για τις διοικήσεις του ΟΛΠ, και γι αυτό οι λιμενεργάτες έχουν γίνει ουραγοί των εξελίξεων.

7ο   ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ  ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ...
Θέλουμε να βάλουμε τις βάσεις για μια νέα αρχή.
Εκτός από δημόσιο λιμάνι που όχι μόνο οι εργαζόμενοι αλλά και ο Λαός του Πειραιά θέλει. Διεκδικούμε τις κατοχυρώσεις των ΣΣΕ όχι μόνο για δύο χρόνια αλλά για όσα χρόνια οι συνάδελφοι θα δουλεύουν στο λιμάνι μέχρι το συντάξιμο βίο τους.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
 · Την κατοχύρωση του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΛΠ
· Την πλήρη κατοχύρωση των ΣΣΕ
· Αναστολή των διατάξεων των κατάπτυστων εφαρμοστήκαν νόμων  - 3833,3986,4024,4093 -
· Πλήρη αποδοχή από τον ΟΛΠ του πρακτικού συμφωνίας του 2009 και την άμεση καταβολή των οφειλομένων.
· Την άμεση καταβολή του επιδόματος των παιδιών
· Ένταξη των τροφοεφοδίων στον ήδη υπάρχοντα κανονισμό εργασίας που εκεί αναφέρονται οι συνθέσεις και αποδόσεις των εργατικών ομάδων
· Κατοχύρωση της σύνθεσης εργατικής ομάδας στην καβοδεσία
Σας ευχαριστούμε που μας τιμήσατε με την ψήφο σας ,  συνεχίζουμε αγωνιστικά κοιτάζοντας σας πάντα στα μάτια τίμια και ειλικρινά,όλοι οι συνάδελφοι του συνδυασμού μας είναι κάθε μέρα μαζί σας στα καράβια, έχοντας όλοι τις ίδιες ανησυχίες αλλά και την προσδοκία να αλλάξουν πολλά προς το θετικό βέβαια, σε ότι αφορά τον κλάδο.
 

'' ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΟΛΠ ''
1) Γιακουμέλος Χαράλαμπος
2) Κατζάκης Νικόλαος
3) Κορδόνης Εμμανουήλ
4) Λεϊμονής Γεώργιος
5) Μανωλαράκης Γεώργιος
6) Μελάς Κυριάκος
7) Μπιλίρης Ιωάννης
8) Παπανδρέου Διονύσιος
9) Πίκος Ευάγγελος
10) Σαρμάνης Νικόλαος
11) Σπίνος Νικόλαος
12) Τρίκκας Δημήτριος
13)Τσαλήμογλου Ιωάννης
14) Τσακίρης Ελευθέριος
15) Τσίκλος Σωτήριος

Νέα

ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΟΛΠ - Διακήρυξη

     Συνάδελφοι Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο συνδυασμό γιατί τα πράγματα έχουν φτάσει στο απροχώρητο. 1ο  Πως μπορούμε να δεχτούμε το λιμάνι με τους δύο βαρύτερους τομείς το ΣΕΜΠΟ και το CAR TERMINAL να υπολειτουργούν κάνοντας στο ΣΕΜΠΟ 4 μεροκάματα το μήνα και στο car terminal το πολύ δέκα.Είναι επιτυχία αυτό όταν δαπανήθηκαν κάτι περισσότερο από 180.000.000 για τη...
Διαβάστε περισσότερα

Νέα

ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΟΛΠ - Διακήρυξη

     Συνάδελφοι Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο συνδυασμό γιατί τα πράγματα έχουν φτάσει στο απροχώρητο. 1ο  Πως μπορούμε να δεχτούμε το λιμάνι με τους δύο βαρύτερους τομείς το ΣΕΜΠΟ και το CAR TERMINAL να υπολειτουργούν κάνοντας στο ΣΕΜΠΟ 4 μεροκάματα το μήνα και στο car...
Διαβάστε περισσότερα

Αρχείο άρθρων

SPECIAL REPORT: ΟΛΠ: Το χριστουγεννιάτικο δώρο της κυβέρνησης

Το ThePressProject δημοσιεύει το απόρρητο τελικό σχέδιο για τη σύμβαση παραχώρησης του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, όπως καταρτίστηκε από το ΤΑΙΠΕΔ και κοινοποιήθηκε στα ανώτερα κυβερνητικά κλιμάκια. Ανάμεσα στις 82 σελίδες της σύμβασης που θα υπογράψει το ελληνικό Δημόσιο με τον νέο ιδιοκτήτη του...
Διαβάστε περισσότερα

Υπό επεξεργασία η σύμβαση παραχώρησης του ΟΛΠ

Τις παρατηρήσεις του Υπουργείου Ναυτιλίας στην, υπό αναθεώρηση, σύμβαση παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ και Δημοσίου, προκειμένου να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά, έλαβε το ΤΑΙΠΕΔ.  Το υπουργείο δεν έχει ανακοινώσει κάτι επισήμως, πληροφορίες κάνουν λόγο ότι ορισμένες από τις...
Διαβάστε περισσότερα

ΜΝΗΜΟΝΙΟ 3 - ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΜΕΤΡΩΝ:

H σύνοδος κορυφής για το ευρώ τονίζει την κρίσιμη ανάγκη να οικοδομηθεί εκ νέου σχέση εμπιστοσύνης με τις ελληνικές αρχές ως προαπαιτούμενο για πιθανή μελλοντική συμφωνία σχετικά με νέο πρόγραμμα του ΕΜΣ. Στο πλαίσιο αυτό έχει βασική σημασία η ανάληψη ιδίας ευθύνης από τις ελληνικές αρχές, τις δε...
Διαβάστε περισσότερα

Σε φάση αναθεώρησης βρίσκεται η σύμβαση παραχώρησης του ΟΛΠ...

Η σύμβαση παραχώρησης του Λιμένος Πειραιώς βρίσκεται σε διαρκή επεξεργασία και όταν αυτή ολοκληρωθεί, τότε θα δοθεί για παρατηρήσεις στη διοίκηση του ΟΛΠ. Την δήλωση αυτή πραγματοποίησε στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ , απαντώντας εμμέσως στις κατηγορίες της ΟΜΥΛΕ, η οποία έκανε λόγο για αυθαίρετες...
Διαβάστε περισσότερα